Cu numeroasele cai disponibile pentru companiile de astazi pentru a urmari cautarile clientilor si altele asemenea, este posibil sa se vizeze in mod specific persoanele care sunt mai predispuse sa cumpere un anumit produs.

Acest lucru are loc tot timpul, chiar si pentru tine.

Gandeste-te doar de cate ori ai cautat un produs sau un serviciu si apoi sa vezi un anunt care sa afiseze ceva sau ceva asemanator pe Facebook.

E un pic ciudat, ca sa fiu sincer, dar functioneaza.

Publicitatea online specifica, orientata spre un anumit client, este acum posibila si este un instrument pe care ar trebui sa il utilizati.

Potrivit lui Brian Halligan, CEO al Hubspot, „oamenii fac cumparaturi si invata intr-un mod cu totul nou, in comparatie cu doar cativa ani in urma, astfel incat marketerii trebuie sa se adapteze sau risca sa dispara”.

Sunteti un profesionist de vanzari modern, indiferent daca aveti o baza de clienti mare sau mica, trebuie sa imbratiseze modificarile enumerate mai sus sau sa riscati sa ramaneti in urma.

Trebuie sa invatati sa tineti pasul cu tot ce este nou si ceea ce se vinde in aceasta lumea a marketingului pentru a putea sa fiti cat mai aproape de clienti.