Orice persoana poate avea diferite restrictii care tin de regimul alimentar, dar cand vine vorba de preparatele vegane nu exista limite. Meniurile vegetariene sunt lipsite de gluten si desi pot parea plictisitoare pentru multi dintre oameni, restaurantul libanez Ganesha Bucuresti ofera o varietate de optiuni delicioase si interesante de la care nimeni nu se poate abtine. Pentru ca am tinut cont de parerile clientilor, meniurile noastre au fost facute pe baza nevoilor tuturor si am pregatit diferite tipuri de mancaruri special alese. Preparatele vegane din meniul libanez au ceva pentru toata lumea si in functie de gusturile si cerintele dietetice, va puteti bucura de mancaruri 100% sanatoase si apetisante, bucataria libaneza fiind potrivita persoanele care prefera dietele vegane si vegetariene.

Astfel, la micul dejun puteti servi diverse platorui ce contin hommous, labane sau moutabal, iar in cazul unui pranz autentic libanez, putem vorbi despre Sambusek sau Falafel cu spanac, combinat cu o salata. Topping-ul omleta gatit din ardei,ciuperci, rosii, dovlecel, ceapa, cascaval si telemea proaspata de vaca, dar si supa crema de linte fac parte din meniul libanez.
Hommous-ul este unul dintre cel mai faimos preparat libanez si se face din mazare fiarta si piure, iar adaugarea catorva sosuri( tahini, usturoi etc) confera o textura si un gust memorabil. Va intrebati ce este Falafel? Ei bine, aceasta mancare este destul de veche si renumita si este preparata din mazare imbibata, combinata cu o multime de mirodenii precum chimen, coriandru, ardei iute etc. Falafel este o gustare cereasca, mai ales atunci cand este scufundata in hommus. Ati mai mancat vreodata cartofi prajiti cu menta si usturoi sau branza Halloumi la gratar? Daca nu, ar fi cazul sa incercati, veti ramane surprinsi!

Mancarea traditionala libaneza este o alegere fantastica pentru cei care cauta o optiune de alimentatie sanatoasa si delicioasa. Cu fiecare muscatura, ingredientele proaspete cu care se prepara aceste mancaruri aduc o serie de beneficii organismului uman. De exemplu, untul, crema sau produsele lactate sunt eliminate din alimentele libaneze, bazandu-se foarte mult pe uleiul de masline care face minuni in scaderea colesterolului si stimularea sanatatii inimii. Cheia pentru alimentele sanatoase libaneze este folosirea ingredientelor proaspete si naturale! Cu siguranta, preparatele libaneze sunt printre primele 10 cele mai sanatoase din lume datorita proportiilor scazute de grasimi folosite. Legumele sunt un alt ingredient de baza, fiind o sursa eficienta de proteine ce se alatura vitaminelor, mineralelor si altor fibre dietetice si antioxidante. O ceasca de legume poate oferi unei singure persoane cu pana la 31% mai mult decat media nutrientilor pe care ii primim din alimentele obisnuite. Acestea promoveaza reducerea colesterolului si reduc sansa problemelor cardiace.

Bucataria libaneza este alegerea perfecta pentru oamenii vegetarieni, deoarece exista o varietate de feluri de mancare, de la aperitive la deserturi care nu se bazeaza pe carne, iar sursa de ingrediente este autentica si sanatoasa!