Tipul de vanzari cu care am fost obisnuiti de decenii  nu exista intr-adevar in aceeasi forma astazi. Este destul de incredibil cum s-au schimbat vanzarile …

Pot atesta acest fapt, personal, pentru ca mi-am construit afacerea pana in zilele cand vanzatorul din usa in usa a fost fortat sa faca vanzari prin apel rece la ceea ce este acum, o afacere orientata spre date.

In mod ideal, puteti lua putin din trecut, in ceea ce priveste o abordare a vanzarilor, inclusiv a fi bun cu oamenii, si sa o utilizati pentru a imbunatati teoriile de vanzari de astazi, care implica de obicei tehnologia si datele.

1. Au o prezenta online

Cum din ce in ce mai multi oameni care fac cercetarile lor printr-un smartphone sau laptop, prezenta online a unei afaceri este mai importanta ca niciodata.

Sigur, a vorbi direct este inca un lucru. Cu toate acestea, chiar si prin cuvant-of-mouth, un site de afaceri bine conceput poate oferi clientilor potentiali o „prima impresie” a afacerii dvs.

S-ar putea sa va intrebati daca puteti sau nu puteti concura fara un site web sau cu o aplicatie mobila. Ei bine, din punct de vedere tehnic, poti sa faci afaceri, dar tu te distrugi si de ce ai face asta?