Steve Scott, expert in dezvoltarea bunelor obiceiuri

Daca ar fi trebuit sa raman doar la trei obiceiuri, atunci as alege acelea care ar oferi rezultate maxime in viata mea. Acestea ar fi obiceiuri pe care stiu ca le pot face zilnic – chiar si atunci cand nu am o dispozitie sau nu am prea mult timp.

Avand in vedere acest lucru, aici sunt cele trei pe care le-as alege:

Obiceiul 1: Obtineti o miscare minima de 5.000 de pasi

Mi-ar pus un dispozitiv de urmarire pasi (ca un Fitbit) pentru a ma asigura ca am o baza de exercitiu in fiecare zi. Fie ca alers, fie ca mergpe jos, cu bicicleta sau un antrenament HIIT, ma straduiesc pentru cel putin 5.000 de pasi. Desigur, in cele mai multe zile, imi place sa fac 10 000 pana la 15 000 de pasi, dar stabilirea acestui gol lowball ma ajuta sa fiu sigur ca ma antrenez in fiecare zi.

Obiceiul 2: Focus pe 3 „Cele mai importante sarcini” (MIT)

Concentrandu-ma pe cele mai importante sarcini (MIT), inainte de orice altceva, se elimina problema programarii prea multor activitati si a sentimentului de esec atunci cand nu le realizez pe toate. Va mentine activitatile prioritare. De fapt, daca termin doar MIT-urile, atunci o pot considera o zi productiva.

Obiceiul 3: Fa sarcina cea mai grea

Sunt de acord cu Brian Tracy ca cel mai bun mod de a incepe ziua este cu sarcina cea mai grea. Daca poti termina cea mai grea sarcina, atunci vei incepe cu o victorie majora care va face toate sarcinile succesive treburile de munca par mai putin descurajante. Deci, as incepe in fiecare zi, completand cea mai dificila sarcina pe lista mea de trei MIT-uri.