Exercitiile fizice regulate te ajuta sa iti gestionezi greutatea, iti intaresc sistemul imunitar si reduc riscul de aparitie a bolilor cronice. Centrele pentru controlul si prevenirea bolilor recomanda saptamanal 150 de minute de exercitii moderate de cardio, fie efectuate cu o bicicleta de fitness, fie cu un stepper.

Daca alegi sa iti cumperi un stepper pentru a te antrena la domiciliu, vei experimenta cu usurinta toate aceste beneficii pentru sanatate ale exercitiilor de tip cardio. Daca esti incepator, poti gestiona cu usurinta activitatea moderata cu cel mai bun stepper cu corzi, iar persoanele care sunt mai in forma pot creste cu usurinta intensitatea pentru a obtine un antrenament solid.

Iata cateva dintre cele mai importante avantaje ale folosirii unui stepper acasa la tine!

Arderea caloriilor

O jumatate de ora pe o bicicleta stationara sau un stepper ajuta foarte mult la arderea zilnica a caloriilor. Arderea unui numar mai mare de calorii zilnice inseamna ca iti va fi mai usor sa iti gestionezi greutatea. Daca exersezi pe bicicleta fitness timp de vreo 30 de minute pe zi si cantaresti in jur de 60-70 de kilograme, poti arde aproximativ 260 de calorii. Daca ai o greutate mai mare, asteapta-te sa arzi chiar mai multe calorii.

Intarirea articulatiilor

Multe tipuri de activitati aerobice, cum ar fi jogging-ul sau sporturile de echipa, pot fi dificile pentru sanatatea articulatiilor. O bicicleta de fitness pe care te antrenezi la domiciliu iti va permite sa iti antrenezi inima fara a pune un stres excesiv asupra articulatiilor, la fel cum se intampla si in cazul unui stepper. O bicicleta de fitness este deosebit de buna pentru persoanele supraponderale care vor sa slabeasca, deoarece reduce stresul pe care il impui asupra spatelui, soldurilor, genunchilor si gleznelor- chiar si in comparatie cu mersul pe jos. In plus, nu prea exista riscuri asa mari de a te rani.

Beneficiile cardio

Sa exersezi la domiciliu pe un stepper este unul dintre cele mai bune exercitii cardio. Exercitiile cardio facute in mod regulat ajuta la scaderea hipertensiunii arteriale, regleaza nivelul zaharului din sange si poate preveni infarctul ( mai ales daca ai suferit deja de unul). In plus, exercitiile pe bicicleta fitness iti pot ajuta inima sa devina mai eficienta in pomparea sangelui. De asemenea, ele cresc canitatea de colesterol bun, reducand in acelasi timp cantitatea de colesterol rau pe care o ai in sistem (ceea ce duce automat la o crestere mai mica a placii in arterele tale). Simplul act de a performa exercitii pe bicicleta fitness aproximativ 30 de minute, de 5 ori pe saptamana, iti poate chiar extinde viata!