1. Mentineti o atitudine pozitiva
Atitudinea dvs. pozitiva trebuie sa fie inspirata pentru a va inspira clientii prin credinta in ei.
2. Fiti pasionati
Fii pasionat si empatic cu dorinta de ai ajuta pe altii – aceasta trasatura va permite sa intelegeti emotiile clientului si barierele in calea succesului.
3. Aveti mari abilitati de ascultare
Ascultarea clientilor este ceea ce inseamna coachingul de viata. Intelegerea mesajelor si mesajelor subtile va ajuta sa intelegeti problemele clientului
4. Facilitati
In calitate de mentor, slujba dvs. nu este de a oferi consultanta clientilor, este de a facilita gasirea de catre client a solutiilor la barierele in calea succesului in cariera sau in viata personala.
5. Nu exista judecati
Lumea este plina de oameni care detin opinii diferite cu care nu sunteti de acord. Dar, in viziunea lor asupra lumii, aceste opinii ar putea fi corecte.
6. Cultivati curiozitatea
Curiozitatea va favorizeaza capacitatea de a pune intrebari clientilor dvs. care ii ajute sa inteleaga propriile sentimente si modul in care acestea le influenteaza succesul.
7. Provocati
Cei mai buni mentori ii provoaca pe clienti, astfel incat sa inteleaga mai profund problemele lor. Un mentor ii provoaca pe clienti intr-un mod in care ii face sa se confrunte cu realitatea care ii inconjoara cu claritate, concentrare si onestitate.
8. Fiti atenti
Mentorii mari invata mult prin observarea clientilor si rezolvand semnele cele mai subtile de ingrijorare, incertitudine si frica.
9. Comunicati cu claritate
Pentru a fi un mentor excelent, este vital sa comunicati bine pe mai multe niveluri, cum ar fi limbajul corpului, vocabularul si multe altele.
10. Ramaeti cinstiti
Pastrati integritatea. Relatia dvs. de coaching cu clientii depinde de incredere.